Chcesz nie tylko grać w firmach bukmacherskich – i tym samym rywalizować z bukmacherem? Masz zamiar całkiem niedługo zająć się też dystrybucją swoich prywatnych typów bukmacherskich? Uważasz, że świetnie się do tego nadajesz? Jak zatem zacząć działać w tym konkretnym biznesie?

Wiedza i doświadczenie są niezbędne w sprzedaży typów
Co trzeba bez wątpienia posiadać, by działać w ten konkretny sposób? To na pewno jest duża wiedza. Pamiętaj, że nie możesz być jednak specjalistą od dosłownie każdej dyscypliny. To nie uczyni z Ciebie bardziej atrakcyjnego „kąska” w ramach tej konkretnej branży. Ludzie nie uwierzą, że znasz się na wszystkim. Dla potencjalnego Klienta nie liczy się to, że raz grasz piłkę nożną, raz koszykówkę, a raz tenis ziemny. Lepiej wyspecjalizować się w jednej dziedzinie. To trochę tak, jak z lekarzami. Najwięcej zarabiają fachowcy od konkretnych gałęzi medycyny. Lekarz pierwszego kontaktu zna się teoretycznie na wszystkim po trochu, lecz kiedy potrzeba wykonać specjalistyczne badanie, czy zabieg, to wypisuje skierowanie. W związku z tym nie łap „kilku srok za ogon”. Lepiej skoncentrować się tylko na jednym sporcie i starać się być w danej dziedzinie ekspertem.
Co jeszcze jest ważne? Bez wątpienia przydaje się tutaj doświadczenie. To cecha, której nie można jednak kupić za żadne pieniądze. Jesteś osobą początkującą? Mimo wszystko już teraz uważasz, że znasz się na sporcie i Twoje typy bukmacherskie są skuteczne? To może być za mało. Dobrze jest nabrać doświadczenia. Tak, aby wiedzieć, jak to jest smakować zwycięstwo i przyjmować porażki. Kiedy wygrywasz, to jesteś na fali – wszystko jest proste. Prawdziwego fachowca paradoksalnie poznaje się po tym, jak przyjmuje porażki. Czy potrafi je przeanalizować, wyciągnąć z nich konstruktywne wnioski. Sprzedając innym typy będziesz zaś pod dużo większą presją. Wszak niejako będziesz inwestował ich gotówkę. Dobrze jest zatem trochę pograć, by doświadczyć rozmaitych sytuacji. Jeśli uznasz, że jesteś gotowy i posiadasz odpowiednie kwalifikacje, to możesz iść krok dalej.
29 PLN bez depozytu w STS
Kod promocyjny „BETONLINE”
Liczy się też rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów
Jak sprzedawać typy? Aby wszystko było zgodnie z prawem, trzeba byłoby generalnie założyć własną działalność gospodarczą. W innym przypadku zawsze trzeba liczyć się z tym, że możesz mieć kłopoty – np. z Urzędem Skarbowym. Szczególnie, jeśli będzie Ci dobrze szło. Jest to zatem duży mankament, prawda? Zakładamy jednak, że zdajesz sobie z tego sprawę. Inna kwestia jest taka, że zawodowcy naprawdę nie narzekają na zarobki. Nie mają zatem kłopotu, aby regulować płatności do Skarbówki, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych itp. Nie tylko wygrywają na swoich typach, lecz też zyskują na wpłatach od innych. Do tego jednak długa droga.
Na pewno na samym początku warto zadbać o swoją rozpoznawalność. Możesz zatem założyć konto na poczytnym forum bukmacherskim i tam prowadzić swoje statystyki. Postaraj się wymyślić taki login, który będzie Cię jakoś wyróżniał z tłumu. Musisz być charakterystyczny, aby po prostu nie zginąć w świecie hazardu – szczególnie, jeśli docelowo masz zamiar zarabiać na sprzedaży typów innym. Dodatkowo są rozmaite strony internetowe, gdzie można – za darmo – założyć konto i spróbować swoich sił. Im wcześniej zaczniesz, tym lepiej. Dla potencjalnych Klientów liczy się bowiem historia typów. Lepiej postrzegane są osoby, które mają yield 5% przy 200 typach w porównaniu do typów 20, prawda?

Dlaczego warto być uczciwym typerem?
Niestety, nie brakuje oszustów, którzy tylko szukają naiwniaków. Zależy im na tym, by szybko zdobyć Klientów i zarabiać sporo kasy. Tutaj jednak nie ma dróg na skróty. Nie ma sensu kombinować, bo rozmaite nieczyste zagrania mogą być sprawdzone. Wtedy dana osoba jest spalona w świecie hazardu. Jak niektórzy – w tym temacie – oszukują? Np. publikują na swojej stronie internetowej skany zagranych kuponów. Kłopot z tym, że są one spreparowane.
Profesjonalni typerzy są natomiast w stanie takie rzeczy wychwycić. Nie ma też sensu chwalić się informacjami dotyczącymi np. ustawionych spotkań. Nikt poważny tego nie robi (nawet, jak jest w posiadaniu takich wiadomości). Poza tym kłamstwo szybko wychodzi na jaw… Warto uczciwie opowiedzieć o swoim doświadczeniu, umiejętnościach. Na fałszu nie da się zbudować trwałych relacji z Klientami, a jest to podstawa tego biznesu.